Podjetniki in spletni trgovci se vedno pogosteje odločajo za postavitev večjezičnih spletnih mest. Zakaj? Ker tako na spletu bistveno lažje dosežejo večje skupine ljudi v krajšem času. Z večjezično spletno stranjo lahko doseg namreč podvojite ali celo potrojite!

Razlog 1: Več jezikov, več strank

Da, prav ste prebrali. Svetovni splet je res obsežen, zato ponuja ogromno možnosti pri iskanju novih strank in kupcev. Pri tem je treba vedeti, da prebivalci neke države ne govorijo nujno tudi tamkajšnjega uradnega jezika. Tudi v Sloveniji imamo veliko tujegovorečih prebivalcev, ki še niso vešči slovenščine in jim je veliko lažje sporazumevati se v angleščini ali drugih tujih jezikih. Poudariti moramo tudi to, da je tako fizične kot poslovne stranke kjerkoli po svetu veliko lažje doseči, če jih nagovorite v njim znanem jeziku.

Ne glede na to, ali vaše podjetje že deluje na tujem trgu ali šele prebija nanj, je še kako pomembno, ali informacije na takem trgu ponudite tudi v ustreznem jeziku, ki ga govorijo vaše obstoječe ali morebitne stranke.

Razlog 2: Stranke vas lažje najdejo

Zagotovo že veste, kako pomembno je, da vas ljudje najdejo že na domačem trgu, a predstavljajte si, da bi vas poleg tega našli še ljudje iz drugih držav. Pomislite, kako hitro bi se lahko povečale vaše možnosti za prodajo. Veliko lažje se je namreč v iskalniku Google uvrstiti na prvo stran, če vaše spletno mesto poleg slovenščine ponuja vsebino tudi v tujih jezikih.

Razlog 3: Vaša konkurenca tega (morda še) ni naredila

Možnost ponudbe v več jezikih vam lahko prinese tudi izrazito konkurenčno prednost, saj ste s časom, ki ste si ga vzeli za prevod spletne strani, pokazali skrb za kupce in željo, da se z njimi še bolj povežete. S tem boste zagotovo izstopali iz množice konkurenčnih podjetji, ki se niso potrudila zagotoviti ustreznega prevoda. Če boste pokazali zanimanje za stranko, boste pridobili tudi nove kupce, kar bo za vas pomenilo tudi višje prihodke.

Razlog 4: Višji doseg na spletni strani

Globalni spletni uporabniki, ki ne razumejo jezika, v katerem je postavljena vaša spletna stran, vas gotovo ne bodo iskali na spletnih straneh v slovenščini. Take strani se bodo prikazale le tistim, ki iščejo vsebine v slovenskem jeziku. Če tako spletno stran osvežimo in jo ponudimo tudi v angleški različici, pa se bo naše spletno mesto prikazovalo tistim, ki iščejo po ključnih besedah v slovenščini IN TUDI tistim, ki iščejo vsebine v angleščini. Če boste vsebino torej ponudili tudi v drugih jezikih, boste pritegnili nove stranke, povečali promet na spletnem mestu in nenazadnje povečali tudi število nakupov ali naročil vaših storitev.

Razlog 5: Večjezični SEO

Z uvedbo večjezične spletne strani boste izkoristili tudi prednosti večjezičnega SEO oziroma optimizacije ključnih besed v tujih jezikih. Tak SEO vam bo pomagal večjezične vsebine uvrstiti višje med zadetki v iskalniku Google in s tem zagotoviti večji organski promet na strani. Prevedena spletna stran bo polna novih ključnih besed v različnih jezikih, kar vam bo zelo pomagalo pri odkrivanju novih strank.

Če si želite najboljših prevodov za svojo spletno stran ali spletno mesto, nas pokličite in pomagali vam bomo, da bo vaša spletna stran pritegnila množico novih kupcev.